قوانین

قبل از انجام تبلیغ آدرس وب سایت یا محصولی را که مایل به تبلیغ آن هستید در اختیار ما قرار دهید تا آنرا از جهت تطابق با قوانین سایت مورد بررسی قرار دهیم.
از پذیرش آگهی سایتهای حاوی تصاویر و مطالب غیر اخلاقی و همچنین مغایر با قوانین جمهوری اسلامی ایران معذور هستیم.
از پذیرش اگهی تبلیغات اموزش هک کرک و فروش نرم افزار هک معذوریم در زمان نمایش اگهی در سایت بالاتراز امنیت ، اگر تغییری در ماهیت سایت آگهی دهنده بدون هماهنگی یا هر موردی که به نحوی سوء استفاده از تبلیغات در بالاترازامنیت باشد ایجاد شود ، نمایش آگهی بلافاصله و بدون اخطار قطع خواهد شد و سایت بالاترازامنیت هیچ مسئولیتی در قبال عودت وجه ندارد.
از درج آگهی شبکه ها و هرگونه سایت مرتبط با تجارت هرمی معذور می باشیم.
مسئولیت شعارها، مطالب و تصاویر استفاده شده در آگهی بر عهده سفارش دهنده میباشد.
در صورتیکه دستور قضایی یا اخطاری توسط نهادهای قضایی یا نظارتی نسبت به حذف یک آگهی به مسئولین سایت ابلاغ شود، آگهی فوق از سایت حذف شده و مسئولیت خسارت یا موارد حقوقی آن بر عهده آگهی دهنده خواهد بود.
تخفیف ویژه برای سایت هایی با رنک بالای20.000هزار الکسا بالاتر از امنیت هیچ مسئولیتی در مورد محصولاتی که در تبلیغات هست ندارد.

برای دریافت تعرفه تماس حاصل فرماید از طریق فرم تماس با ا

بعد از واریز مبلغ مورد نظر افراد حقیقی فرم را دانلود کرده و پر نموده از طریق فرم تماس با ما به همراه ادرس بنر برای ما ارسال نماید.

بعد از واریز مبلغ مورد نظر افراد حقوقی فرم را دانلود کرده و پر نموده از طریق فرم تماس با ما به همراه ادرس بنر برای ما ارسال نماید.

 

افراد حقیقی      افراد حقوقی (شرکت ها )

لوگوی تایید حساب تجاری

نام و نام خانوادگی:

ایمیل:

توضیحات: